Strona główna » Reklamacje

Kategorie

PolskiAngielski
  • BMW
  • puro ładowarki

Reklamacje

Regulamin składania reklamacji na zakupione produkty.

 
Wszystkie produkty w naszej ofercie są nowe i objęte są gwarancją producenta.
Szczegóły dotyczące gwarancji poszczególnych produktów widoczne są na stronie towaru.

W opisie zawsze podany jest okres, na jaki udzielana jest gwarancja.
Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu (paragon lub faktura).


 
 
W przypadku reklamacji wadliwego towaru, prosimy o wypełnienie krótkiego formularza reklamacyjnego, który znajdą państwo w poniższym linku:
 

 
Poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny powinien zawierać:
 
- Nazwę zakupionego produktu
- Kod produktu (z opakowania, rachunku lub z naszego sklepu)
- Nr dowodu zakupu
- Zdjęcie usterki (zdjęcie produktu, na którym będzie widoczna usterka)
- Krótki opis powodu reklamacji
- Adres e-mail (pole wymagane do kontaktu)
- Telefon kontaktowy ( pole opcjonalne )

Termin rozpatrzenia reklamacji (maksymalny) to 14 dni roboczych.
Dokładamy jednak wszelkich starań aby proces reklamacyjny zakończyć w możliwie najkrótszym czasie.
W przypadku konieczności odesłania produktu, koszt wysyłki ponosi kupujący.


WAŻNA INFORMACJA: 
Prosimy o nie wysłyłanie produktów, bez wcześniejszego potwierdzenia z naszej strony.

Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa zstrzeżone MOBILEMANIA 2021
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu