Regulamin składania reklamacji na zakupione produkty.
Wszystkie produkty w naszej ofercie są nowe i objęte są gwarancją producenta.
Szczegóły dotyczące gwarancji poszczególnych produktów widoczne są na stronie towaru.
W opisie zawsze podany jest okres, na jaki udzielana jest gwarancja.
Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu (paragon lub faktura).
W przypadku reklamacji wadliwego towaru, prosimy o wypełnienie krótkiego formularza reklamacyjnego, który znajdą państwo w poniższym linku:
Poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny powinien zawierać:
- Nazwę zakupionego produktu
- Kod produktu (z opakowania, rachunku lub z naszego sklepu)
- Nr dowodu zakupu
- Zdjęcie usterki (zdjęcie produktu, na którym będzie widoczna usterka)
- Krótki opis powodu reklamacji
- Adres e-mail (pole wymagane do kontaktu)
- Telefon kontaktowy ( pole opcjonalne )
Termin rozpatrzenia reklamacji (maksymalny) to 14 dni roboczych.
Dokładamy jednak wszelkich starań aby proces reklamacyjny zakończyć w możliwie najkrótszym czasie.
W przypadku konieczności odesłania produktu, koszt wysyłki ponosi kupujący.
WAŻNA INFORMACJA:
Prosimy o nie wysłyłanie produktów, bez wcześniejszego potwierdzenia z naszej strony.
Przejdź do strony głównej